Toimistotarvikkeet perille toimitettuna

Toimitusehdot

Voimassa 1.1.2016 alkaen

Verkkokauppa

Toimistotarviketukku – verkkokauppa on Owela Oy:n (y-tunnus 2658992-5) palvelu, joka myy tuotteita yrityksille, yhteisöille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa vaan ne lisätään hintoihin maksuvaiheessa. Pidätämme oikeuden tuotevalikoiman, hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö laskulla tai verkkopankissa. Suora laskutusvaihtoehto on käytössä vain yritysasiakkaille. Yksityishenkilöille laskun luotottaa Collector. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen ja asiakastiedotukseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Antakaa kassalla oletuksena näkyvään lomakkeeseen toimitustietonne. Laskutamme automaattisesti tilaajan sähköpostiin - voitte antaa tilauksen yhteydessä myös mahdollisen laskutuksen sähköpostin sille varattuun omaan kenttään, jolloin lasku menee sinne. Mikäli näiden tietojen lisäksi sähköisen laskutuksen tiedot on annettu, laskutamme sähköisesti. Jos annatte kaikkien em. tietojen lisäksi erillisen laskutusosoitteen "Haluan laskun eri osoitteeseen kuin toimituksen"-toimintoa käyttäen, lähetetään lasku postitse paperisena. Lasku tulee aina erillisenä toimituksesta. Mikäli sähköisen laskutuksen tiedoissa ilmenee virheitä, toimitetaan lasku paperilaskuna.

Viestisi asiakaspalvelulle-kenttä on tarkoitettu toimitukseen tai laskutukseen liittyville tiedoille, eikä siihen tule antaa esimerkiksi toimitusosoitetta tai sähköisen laskutuksen tietoja. Ensimmäisenä näkyvä lomakeryhmä on toimitusosoitetta varten ja mikäli haluatte eri nimellä laskutuksen, tulee käyttää em. lomakkeen alla olevaa "Haluan paperilaskun eri osoitteeseen, kuin toimituksen". Lomake aukeaa klikkaamalla em. linkiä sivustolla. Mikäli asiassa on epäselvyyttä, niin pyydämme teitä ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse arkisin 09-15 tai sähköpostitse palvelu@toimistotarviketukku.fi.

Mikäli yritykselläsi on käytössään alennusohjelma, tilaajan tulee olla kirjautunut sisään. Ilman kirjautumista tilaus laskutetaan normaalihinnoin. Alennus ei koske kampanjoitamme, eli mikäli yrityksellänne on käytössä alennusohjelman mukainen yleinen alennusprosentti ja käytätte mahdollisesti alennuskoodia, niin tilauksessa sovelletaan vain alennuskoodin alennusta. Alennuskoodin voi käyttää vain asiakas itse syöttämällä sen kassalla ensimmäisessä näkymässä olevaan "Onko sinulla alennuskoodi? Syötä se tähän"-kenttään. Koodia, eikä sen alennusta voi enää jälkikäteen lisätä tilaukselle. HUOM! Mikäli olet ennen koodin syöttämistä katsonut, että rahtivapauden raja ylittyy, niin käyttämäsi koodi saattaa laskea sen alle rajan, jolloin veloitamme tilauksella olevan rahtimaksun. Eli pyydämme teitä katsomaan tarkasti yhteenvetosivun summia.

Alennus ei koske tarjous- ja kampanjatuotteitamme, palvelu- ja rahtimaksuja sekä paperilavoja.

Maksaminen

Yritysasiakkaat voivat maksaa laskulla, uusien laskutusasiakkaiden luottotiedot tarkastetaan ennen tilauksen käsittelyä. Yksityishenkilöiden tilauksien maksut tulee suorittaa ennakkoon verkkopankkitunnuksilla. Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout Finland Oy yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti.

Kaikki pankkiliikenteen tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Verkkopankkien maksupainikkeet toimitetaan Checkout maksunvälityspalvelun kautta. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Laskulla ostaminen Laskutusvaihtoehto on käytettävissä vain yrityksillä ja yhteisöillä, joiden luottotietojen tarkastuksessa ei ilmene mitään häiriöitä ja viimeisimmät tilitarkastustiedot ovat julkisesti saatavilla. Laskuttajana toimii Owela Oy ja maksuaikaa on 8 päivää. Laskulla maksaessa hintaan lisätään laskutuskulut 3,00 € (alv 0%). Lue tarkemmin laskutusehdot täältä, hyväksymällä toimitusehdot, hyväksyt samalla myös laskutusehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Owela Oy ei ota vastuuta perille saapumattomista sähköposteista.

Toimitustapa ja -kulut

Kaikki tilaukset toimitetaan kotiintoimituksella Toimistotarviketukun kuljetussopimuksella. Tilauksesi toimituskulut ovat 16 € mikäli ostamiesi tuotteiden alv 0% hinta alittaa 75,00 €. Mikäli tilaamiesi tuotteiden alv 0% hinta on yli 75,00 € tilauksesi toimituskulut ovat 8,00 €.  Mikäli ostamiesi tuotteiden alv 0% hinta ylittää 150,00 € saat toimituksen ilmaiseksi! Kaikki toimitukset kuljetetaan rahtitoimituksena yhteen toimitusosoitteeseen Suomessa perille asti (pihaan, lastaussiltaan tai muuhun paikkaan johon kuorma-autolla on esteetön pääsy). Yhtä tilausta ei voi jakaa useampaan toimitusosoitteeseen toimitettavaksi, vaan tällöin tilaukset tulee tehdä erillisinä. Kuljetusyhtiö ei välttämättä soita etukäteen, vaan yrittää vain toimittaa. Välitämme tästä huolimatta mielellämme soittotoiveita heille. Mikäli asiakasta ei tavoiteta, toimitus ohjataan lähimmälle vastaanottopisteelle.

Saatavilla on myös sisäänkantopalvelu. Lisätietoja palvelusta sen tuotesivulla.

Toimitusaika

Ennen kello 12:00 arkipäivänä tehdyt tilaukset toimitetaan yleensä seuraavana päivänä perille. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta riippuen 1-4 arkipäivää, mikäli vastaanottaja tavoitetaan toimituspäivänä ja tuotteita on varastossamme. Varastosaldomme päivittyvät kerran vuorokaudessa öisin, joten kriittisessä tilanteessa kannattaa varmistaa tilanne asiakaspalvelusta ennen tilausta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan tuotetiedoissa. Mikäli tilattu tuote loppuu valmistajalta tai varastosta, varaamme oikeuden olla lähettämättä tuotetta. Mikäli tuotetta ei ole saatavilla enää, palautamme tuotteesta veloitetut maksut.

Parhaan asiakaspalvelun takaamiseksi toivomme tilaajan olevan viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme, jos toimitusaika ei täyty. Näin osaamme tutkia asiaa ja sen lisäksi voimme siirtää mahdollisen laskun eräpäivää ennen sen umpeutumista.

Vaihto- ja palautusehdot

Yksityishenkilöillä on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Owela Oy ei vastaa palauttamisesta koituvista kustannuksista. Sopikaa palautuksesta sähköpostilla aina ennakkoon Toimistotarviketukun asiakaspalvelun kanssa, varastomme ei vastaanota palautuksia ilman ennakkoon sopimista. Saatte palautusdokumentin sekä palautusohjeet erikseen. Tilausten peruminen ennen lähetystä tulee tapahtua 30 minuutin sisällä tilauksesta puhelinsoitolla (ma-pe klo 09-15), koska tilauksemme käsitellään ja lähetetään pikavauhtia varastolta. Mikäli lähetys on jo kerennyt lähtemään varastoltamme, palautuskustannukset tulevat tilaajan maksettaviksi.

Yrityksillä ja yhteisöillä on 5 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta, mikäli tuotteissa on havaittavissa vastaanottajasta johtumaton virhe. Palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessaan. Kaikki palautuksesta aiheutuvat kustannukset maksaa palauttaja.

Mikäli asiakas on tilannut vahingossa vääriä tuotteita tai virheellisen määrän tuotteita, virheellisen tilauksen palautuksesta hyvitämme 70 % palautettujen tuotteiden hinnasta - Tämä johtuu tällaisista tilanteista meille koituvista tappioista.

Erityisen tärkeää on se, että palautus tehdään perille asti annettuun osoitteeseen, eikä esim. pakettiautomaattiin tai mihinkään muualle - vaan perille asti kuljetettuna.

Ongelmatilanteet

Tarkastakaa tilaus pikimmiten sen saavuttua. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 5 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle ja Toimistotarviketukun henkilökunnalle kuvien kera. Kuljetusvaurioista tulee tehdä merkintä kuljetusyhtiön rahtikirjaan. Kaikki reklamaatiot otetaan vastaan sähköpostitse osoitteeseen palvelu@toimistotarviketukku.fi.

Tuotetiedot

Tuotetiedoissa erityisen tärkeää on tietää, mistä hinta koostuu. Kauppamme esittää tämän tiedon tuotesivulla kohdassa TILAUSYKSIKKÖ. Tilausyksikkö kertoo, mistä hinta koostuu ja millaista määrää olette oletuksena tilaamassa (sekä suluissa minimitilausmäärän). HUOM! Mikäli näette tuotetiedoissa tai tuotteen nimessä jotain määrämerkintöjä, niin todellinen tilausyksikkö on katsottava em. kohdasta.

Mikäli tuotetiedoissa on jotain alennustietoja esim. "Alennus 15%. Näette alennuksen ostoskorin hinnoissa." Niin ne alennukset ovat tavarantoimittajaltamme ja kaupassamme oleva hinta on siis jo alennettu hinta.

Varastosaldot päivittyvät tällä hetkellä kerran tunnissa.

 

Näistä toimitusehdoista poikkeavat lisäehdot tai muutosvaatimukset tehdään vain kirjallisesti allekirjoitetuilla sopimuksilla etukäteen ennen tilausta.

 

 

 

Ostoskoriisi lisätty


Jatka ostoksiaSiirry tilaamaan